Σε ποιο ακριβώς target group απευθύνεται; Στο μέσο Έλληνα που κατέθεσε τις πινακίδες του μη δυνάμενος να πληρώσει ασφάλιστρα, βενζίνες, τέλη; Στο μέσο Έλληνα που δεν θα μπορεί να παρκάρει έξω από την οικία του το υπερπολυτελές αυτοκίνητο;
Ελάχιστοι μπορούν να συντηρήσουν τέτοια αυτοκίνητα. Ελάχιστοι μπορούν να τα αγοράσουν.
Θα έχεις Ferrari και θα μπορείς να πηγαίνεις και βόλτα, ενθυμούμενη τον Κώστα Βούτσα σε ελληνική κωμωδία με την πετυχημένη ατάκα, “Έχω και κότερο. Πάμε μια βόλτα;”.
Δεν έχω διάθεση να τα ισοπεδώσω όλα. Ένα σωστό μέτρο ήταν η αγορανομική διάταξη με την υποχρεωτική επιγραφή στα ελληνικά και τα αγγλικά με ευδιάκριτα και κεφάλαια γράμματα σε εμφανές σημείο των καταστημάτων και των επιχειρήσεων “ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ-ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)» «CONSUMER IS ΝΟΤ OBLIGED TO PAY IF THE NOTICE OF PAYMENT HAS ΝΟΤ BEEN RECEIVED (RECEIPT - INVOICE)”.
Τι δεν καταλαβαίνουν τα σαΐνια της κυβέρνησης; Πώς η αγοραστική δύναμη του Έλληνα εξανεμίστηκε. Πώς έχει αυξηθεί η πτώση στο τζίρο του λιανεμπορίου. Πώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν βιαστεί από το μεγάλο συντελεστή φορολόγησης.
Μιλώντας για sales promotion, η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει με τους περισσότερους καταναλωτές να στρέφονται σε προσφορές του 1+1 δώρο ή των εκπτωτικών κουπονιών. Η δε ιδιωτική ετικέτα βρίσκεται στο ζενίθ της.