Sophia vs Sophia

Sophia vs Sophia

2.3.13

Το “Greece – All time classic” στερείται οράματος σύμφωνα με τον Πήτερ Οικονομίδη


all time classicΚαυστικός για την επιλογή του “Greece: All time classic” ως προμετωπίδα της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ελλάδας, την εφετεινή τουριστική περίοδο, στάθηκε ο διεθνούς φήμης διαφημιστής - επικοινωνιολόγος, Πήτερ Οικονομίδης σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών στο ίδρυμα Θεοχαράκη.

Αναφερόμενος στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας και συγκεκριμένα στο “Greece: All time classic” εξέφρασε την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι “δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν”. Παράλληλα, όπως είπε, περνάει το μήνυμα στους ξένους ότι φταίνε αυτοί που δεν μας καταλαβαίνουν και όχι εμείς. “Το Αll time classic” στερείται οράματος και για να αλλάξουμε, χρειάζεται όραμα, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονομίδης.