Αναφερόμενος στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας και συγκεκριμένα στο “Greece: All time classic” εξέφρασε την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι “δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν”. Παράλληλα, όπως είπε, περνάει το μήνυμα στους ξένους ότι φταίνε αυτοί που δεν μας καταλαβαίνουν και όχι εμείς. “Το Αll time classic” στερείται οράματος και για να αλλάξουμε, χρειάζεται όραμα, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονομίδης.
Sophia vs Sophia















2.3.13
Το “Greece – All time classic” στερείται οράματος σύμφωνα με τον Πήτερ Οικονομίδη
Αναφερόμενος στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας και συγκεκριμένα στο “Greece: All time classic” εξέφρασε την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι “δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν”. Παράλληλα, όπως είπε, περνάει το μήνυμα στους ξένους ότι φταίνε αυτοί που δεν μας καταλαβαίνουν και όχι εμείς. “Το Αll time classic” στερείται οράματος και για να αλλάξουμε, χρειάζεται όραμα, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονομίδης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)