H εκδήλωση ανέδειξε με γλαφυρό τρόπο τα οφέλη, τις τάσεις αλλά και τους κίνδυνους που ελλοχεύουν από την ευρύτατη διάδοση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον επιχειρηματικό κόσμο. Ειδικότερα:
Η διείσδυση των Social Media στη σφαίρα της επιχειρηματικότητας γεννά συνεχώς νέες ανάγκες στον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και διαμορφώνουν τη σχέση τους με τον καταναλωτή. Ο καταναλωτής παύει πλέον να έχει παθητικό ρόλο και μπορεί να αναπτύσσει έναν αμφίδρομο διάλογο με την ίδια την επιχείρηση, στο πλαίσιο μίας σχέσης που επαναπροσδιορίζεται. Το γεγονός αυτό καθιστά τα Social Media κρίσιμα και αποδοτικά επικοινωνιακά εργαλεία στα χέρια της κάθε επιχείρησης. Ωστόσο, η έλλειψη ολοκληρωμένης στρατηγικής και η άγνοια του τρόπου λειτουργίας και αξιοποίησής τους μπορεί να βλάψει καίρια τη φήμη της επιχείρησης, κλονίζοντας την πίστη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς αυτήν. Συνεπώς, καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει πλέον τα Social Media, να ασχολείται με αυτά ευκαιριακά, ή αφού ξεσπάσει μία επικοινωνιακή κρίση.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή η παρουσίαση του κυρίου Γεωργίου Φλέσσα, Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου Civitas
Για τις υπόλοιπες παρουσιάσεις των ομιλητών διαβάστε εδώ
Πηγή: ΣΕΒ