Sophia vs Sophia

Sophia vs Sophia

2.3.13

Το “Greece – All time classic” στερείται οράματος σύμφωνα με τον Πήτερ Οικονομίδη


all time classicΚαυστικός για την επιλογή του “Greece: All time classic” ως προμετωπίδα της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ελλάδας, την εφετεινή τουριστική περίοδο, στάθηκε ο διεθνούς φήμης διαφημιστής - επικοινωνιολόγος, Πήτερ Οικονομίδης σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών στο ίδρυμα Θεοχαράκη.

Αναφερόμενος στη διαφημιστική καμπάνια της χώρας και συγκεκριμένα στο “Greece: All time classic” εξέφρασε την απορία του για την επιλογή του συγκεκριμένου μηνύματος υπογραμμίζοντας ότι “δεν μπορούμε να πουλήσουμε το παρελθόν”. Παράλληλα, όπως είπε, περνάει το μήνυμα στους ξένους ότι φταίνε αυτοί που δεν μας καταλαβαίνουν και όχι εμείς. “Το Αll time classic” στερείται οράματος και για να αλλάξουμε, χρειάζεται όραμα, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονομίδης.

Αφού επεσήμανε ότι η Ελλάδα είναι η Αpple της Μεσογείου και δεν πεθαίνει ποτέ, υπογράμμισε ότι “έχουμε ιστορία και μέλλον που είναι στα χέρια μας. Τώρα είναι στιγμή να φανταστούμε το μέλλον μας. Τώρα είναι καιρός”, σημείωσε με νόημα.

Το συγκεκριμένο μήνυμα στοίχισε 10.000 euro.

Ο Πήτερ Οικονομίδης στη σελίδα του στο facebook διασκεύασε το μήνυμα πάνω σε δίσκο βινυλίου κι αναφέρει:

oikonomides

“Διαχρονικός;”

“Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Πουλάμε βινύλιο, όταν ο κόσμος ακούει ΜP3. To ξέρω, το ξέρω….το βινύλιο ακούγεται υπέροχα, αλλά ποιος το παίζει; Αναζητούμε το ρόλο μας στο μέλλον, κι όχι το ρόλο μας που παίξαμε στο παρελθόν. Δεν είμαι διαχρονικός, αλλά ούτε κι εσείς.”

Ο Πήτερ Οικονομίδης είναι παγκοσμίως γνωστός και ιδιαίτερα πετυχημένος στον τομέα του branding, στη δημιουργία, δηλαδή, αλλά και την σωστή προώθηση της ταυτότητας ενός προϊόντος και όπου προϊόν μπορεί να είναι μια χώρα. Στην Ελλάδα έγινε ευρέως γνωστός μέσα από τις πρόσφατες ομιλίες του με θέμα “Rebranding Greece”.