Οι μεγάλες εταιρείες επενδύουν τεράστια κεφάλαια και πόρους στο σχεδιασμό του λογότυπού τους για να μεταφέρουν το μήνυμά που θέλουν στους πελάτες.Ένα όμορφο και έξυπνο λογότυπο πάντα τραβά την προσοχή του κοινού.Υποσυνείδητα και κρυφά μηνύματα μεταφέρουν οι σχεδιαστές λογοτύπων μέσα στα έργα τους. Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.
Το λογότυπο της Formula 1 έχει ένα κρυφό αριθμό 1 ανάμεσα στο γράμμα F και τις γραμμές.
Η Carrefour είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους μεταπωλητές και την γαλλική γλώσσα σημαίνει «σταυροδρόμι». Το λογότυπο συμβολίζει αυτή την λέξη με δυο αντίθετα βέλη. Πρόσθεσαν επίσης και το πρώτο γράμμα του ονόματος, γιατί αν κοιτάξετε προσεκτικά θα δείτε το γράμμα C στον αρνητικό χώρο ανάμεσα στα δυο βέλη.
Η Unilever είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς τροφίμων, ποτών, απορρυπαντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Παράγουν ένα τεράστιο όγκο προϊόντων και ήθελαν να αντικατοπτρίζεται αυτό στο λογότυπό τους. Κάθε τμήμα του λογότυπου έχει νόημα. Για παράδειγμα: η καρδιά αντιπροσωπεύει την αγάπη, τη φροντίδα και την υγεία, το πουλί είναι ένα σύμβολο της ελευθερίας. Απαλλαγή από τις καθημερινές ασχολίες, περισσότερος χρόνος για προσωπική ζωή.
Παρατηρήστε την παλάμη ενός χεριού, σε αυτό το λογότυπο του MyFonts, που σχηματίζεται από τα γράμματα M και y.
Το λογότυπο της FedEx έχει ένα βέλος κρυμμένο ανάμεσα στα γράμματα E και X.
Το M γίνεται κεφαλάρι δημιουργώντας ένα κρεβάτι στο λογότυπο της εταιρείας.